- Side 978 -
...afsnit 3.3. Det sidste kan fx være risikoen for at blive pålagt et strafansvar grundet identifikation. 144 144. Jf. nærmere i kapitel XXVII, afsnit 6.8. Manglende indrømmelse af aktindsigt kan formentlig ikke indklages for Konkurrenceankenævnet. 145 145. Konkurrenceankenævnets kendelse af 5. april 2018 i A mod Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
- Side 980 -
...princippet om meroffentlighed som grundlag for at indrømme aktindsigt i interne dokumenter. Se også Konkurrenceankenævnets kendelse af 29. november 2018 i TV2/Bornholm mod Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen og Konkurrenceankenævnets kendelse af 5. april 2018 i A mod Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, der begge anerkender adgangen til meroffentlighed.
(...)
- Side 981 -
rencelovens § 13, stk. 4, og offentlighedslovens § 8. Fraværet af partsstatus kan desuden påvirke eventuelle afvejninger i retning af en mere begrænset udlevering af oplysninger og dokumenter.
- Side 982 -
...kontrolundersøgelser, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, 2016, p. 9, udtaler styrelsen sig fx ikke om gennemførte kontrolundersøgelser. herunder navnlig gennemførelsen af kontrolundersøgelser hos navngivne virksomheder, samt at styrelsen behandler en sag eller problemstilling. Praksis om sletning af oplysninger inden offentliggørelse kan belyse principperne.