Bøger, som nævner Markedsføringsloven § 3

Køb og salg af virksomheder (7. udg.)
Forfattere: Jóhannus Egholm Hansen, Christian Lundgren, Michael Nørremark, Bent Kemplar, Teis Gullitz-Wormslev, Andreas Boe Laulund, Kim Trenskow, Jens Munk Plum, Sonny Gaarslev, Bart Creve, Peter Kirkehei Qvist, Daiga Grunte-Sonne, Frank Bøggild og Marianne Granhøj
Udgivelsesdato: 30. aug 2024
DJØF Forlag

Markedsføringsloven og forretningshemmelighedsloven

- Side 143 -

Markedsføringslovens § 3, fastlægger det generelt gældende princip, at der ikke i forbindelse med virksomhedsudøvelse må foretages handlinger, som strider mod »god markedsføringsskik«. God markedsføringsskik skal herved forstås bredt, som enhver handling foretaget i erhvervsøjemed.

Læs på Jurabibliotek