Bøger, som nævner Markedsføringsloven § 3

Køb og salg af virksomheder (7. udg.)
Forfattere: Jóhannus Egholm Hansen, Christian Lundgren, Michael Nørremark, Bent Kemplar, Teis Gullitz-Wormslev, Andreas Boe Laulund, Kim Trenskow, Jens Munk Plum, Sonny Gaarslev, Bart Creve, Peter Kirkehei Qvist, Daiga Grunte-Sonne, Frank Bøggild og Marianne Granhøj
Udgivelsesdato: 30. aug 2024
DJØF Forlag

Gensidigt bebyrdende aftaler

- Side 106 -

...om, hvorvidt der foreligger en bindende aftale mellem køber og tredjemand om fortsættelse af kontraktforholdet. Fremgangsmåden kan opfattes som et forsøg på en art »negativ kontrahering«, som medkontrahenten normalt ikke vil blive anset for bundet af, ligesom fremgangsmåden kan være i strid med god markedsføringsskik, jf. markedsføringslovens § 3.

Læs på Jurabibliotek