Sø- og Handelsrettens dom af 13. november 2020 i sag BS-31263-2019-SHR

Print

Relaterede love

Varemærkeloven
Markedsføringsloven

Relaterede retsområder

Immaterialret

Resumé

Prisudsagn udgjorde sammenlignende reklame og skulle kunne dokumenteres

En del af S’ markedsføringsudsagn, som var fremsat i en kontekst, hvor de måtte anses for at udgøre sammenlignende reklame, jf. markedsføringslovens § 21, stk. 1, var en overtrædelse af markedsføringslovens §§ 3, 4, 5, 20 og 21. Disse udsagns rigtighed var ikke dokumenteret af S, jf. markedsføringslovens § 13. Ikke overtrædelse af varemærkeloven.
File name:

-

File size:

-

Title:

-

Author:

-

Subject:

-

Keywords:

-

Creation Date:

-

Modification Date:

-

Creator:

-

PDF Producer:

-

PDF Version:

-

Page Count:

-

Page Size:

-

Fast Web View:

-

Preparing document for printing…
0%