Ledelsesberetningen skal
-
1) beskrive ATP’s hovedaktiviteter,
-
2) beskrive usikkerhed ved indregning og måling, så vidt muligt med angivelse af beløb,
-
3) beskrive usædvanlige forhold, der kan have påvirket indregningen eller målingen, så vidt muligt med angivelse af beløb,
-
4) redegøre for udviklingen i ATP’s aktiviteter og økonomiske forhold,
-
5) omtale betydningsfulde hændelser, som er indtruffet efter regnskabsårets afslutning,
-
6) beskrive ATP’s forventede udvikling, herunder særlige forudsætninger og usikre faktorer, som ledelsen har lagt til grund for beskrivelsen,
-
7) beskrive ATP’s videnressourcer, hvis de er af særlig betydning for den fremtidige indtjening,
-
8) beskrive de særlige risici, herunder forretningsmæssige og finansielle risici, som ATP kan påvirkes af, og
-
9) beskrive koncernens juridiske, ledelsesmæssige og organisatoriske struktur omfattende koncernvirksomhederne. Beskrivelsen kan erstattes af en henvisning til, hvor en sådan opdateret beskrivelse er tilgængelig, eksempelvis på ATP's hjemmeside.