Selvstændige mv. uden CVR-nr. skal overholde kravene i stk. 2-7 i forbindelse med ansøgning om kompensation efter § 9.
Stk. 2 Den digitale indberetningsløsning skal indeholde oplysninger om navn og CPR-nr.
Stk. 3 Den digitale indberetningsløsning skal indeholde oplysninger om den selvstændiges realiserede månedlige B-indkomst i perioden beskrevet i § 4, stk. 4. Såfremt der grundet særlige omstændigheder vælges et andet kalenderår, skal der indsendes begrundelse herfor samt dertilhørende dokumentation.
Stk. 4 Den digitale indberetningsløsning skal indeholde oplysninger om den selvstændiges forventede B-indkomst i kompensationsperioden, samt dokumentation for det forventede tabs relation til et eller flere arrangementer, jf. § 2, nr. 1. Det er et krav, at kontrakter og aftaler, som der søges kompensation for, skal være indgået forud for den 6. april 2020.
Stk. 5 Den selvstændiges realiserede B-indkomst for referenceperioden. Såfremt der grundet særlige omstændigheder vælges et andet kalenderår for referenceperioden, skal der indsendes begrundelse herfor samt dertilhørende dokumentation, jf. § 2, nr. 9.
Stk. 6 Den digitale indberetningsløsning skal indeholde kontaktoplysninger med navn, telefonnummer og e-mail.
Stk. 7 Den digitale indberetningsløsning skal indeholde oplysninger om, hvorvidt de pågældende selvstændige mv., og evt. medarbejdende ægtefælle, modtager offentlige ydelser for de samme tab, som der søges kompensation for.