Ved alle indkaldelser registreres og indberettes følgende oplysninger:
-
1) Identifikationsoplysninger for personen.
-
2) Dato, start og sluttidspunkt for samtalens eller opfølgningens afholdelse.
-
3) Samtale- eller opfølgningsformen (om borger deltager personligt, digitalt, telefonisk m.v.).
-
4) Samtale- eller opfølgningstypen (jobsamtale, opfølgningssamtale m.v.).
-
5) Samtale- eller opfølgningssted (lokation).
-
6) Personens kontaktmuligheder i forbindelse med samtalen.
-
7) Adressen hvor samtalen afholdes, hvis der er tale om en samtale med personligt fremmøde.
-
8) Ved telefonmøde, hvor borgeren skal ringe til jobcentret, oplyses det telefonnummer, som borgeren skal ringe på.
-
9) Titel og beskrivelse af mødet.
-
10) Navn på den medarbejder, der skal stå for samtalen eller mødet.
-
11) Angivelse af, om ombooking er mulig.
-
12) Eventuel periode for ombooking.
-
13) For jobsamtaler efter § 31, stk. 2, i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats angives status for arbejdsløshedskassens deltagelse.
Stk. 2 Indkaldelsen registreres og indberettes i umiddelbar forlængelse af registreringen i jobcenterets it-system.
Stk. 3 Hvis en indkaldt samtale eller et indkaldt møde aflyses, flyttes eller på anden måde ændres, registreres og indberettes dette i umiddelbar forlængelse af registreringen i jobcenterets it-system.
Stk. 4 Anmodninger om tidlig opfølgning registreres og indberettes som en persongruppemarkering. Der anvendes persongruppemarkeringen: Tidlig opfølgning - fast track.
Stk. 5 For personer omfattet af § 19, nr. 1, videregives oplysningerne til borgerens arbejdsløshedskasse.
Stk. 6 Indkaldelser og selvbookede samtaler vises for borgeren på Jobnet.